woensdag 23 november 2011

Nog geen hele dag!

Na overleg met het CSW zou mijn app misschien op de site komen voor reclame.
Er heeft vanmiddag even een stukje over gestaan met een download link, maar nog voor de ik uit was, was deze alweer verwijderd, omdat de school gebruik wilt maken van de Meta app (magister app, kost €1,59)..
En ze wouden geen reclame maken voor andere applicaties...

Dus, helaas!
Vind je mijn app toch fijner/leuker dan die meta app?
Gebruik hem dan gerust!
Ik ga gewoon door en er zijn al grootse plannen voor V2.0, wat een mega update gaat worden!

Nu er geen reclame meer op de site staat word het moeilijker om gebruikers te vinden, dus help aub mee en vertel andere over deze app!
Alvast bedankt!

Ook wil ik de CSW toch bedanken, voor het feit dat ze mee gedacht hebben over eventueel gebruik ed.

Groeten!

1 opmerking:

  1. Meta crasht de hele tijd, geen grap, zoek maar op! mijn app is gewoon beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen